2010-11-20

Änna lite olika

Hej på er!

Hur e det med er?

Idag har jag typ inte gjort nånting, bara slappat sovit länge och spelat Far cry 2 hehe, farligt att fastna i ett spel sådär. Man tror att man har spelat i en halvtimme, men i verkligheten har man spelat i 2.5 timmar...jaja, helt ok iaf. Synkade datorn med tv:n så det blev en riktigt go känsla o spela! det gillar vi!

I måndags träffade jag en kompis i nordstan, vi fikade och snackade lite...eller iallafall så mycket det gick för det gick typ inte att höra vad nån sa eller vad man tänkte, för det var en gubbe där som spelade piano.....ja väldigt......inte så bra....det lät typ samma hela tiden, men det gick bra ändå, det var en skoj dag! vi gick runt i några affärer och bara snackade liksom, kul var det!
Tack för en rolig dag Andy!

Annars händer det inte så mycket, jag var på HMC igår och diskuterade stolen, det var positiva vindar, gött det! Efter det så åkte jag hem till morsan en stund, klappade Bäbiz litegrann och myste, saknar den lilla snöbolllen!
 

Bäbiz

Apråpå snöboll så är det ju julafton snart, det ska bli kul, så länge snön håller sig borta är jag änna glad!
Jag önskar mig ingenting faktiskt, jag behöver inet så specielllt, det viktigaste tycker jag är att man träffas och är tillsammans, det är den finaste julklappen!!!!

Jag håller på att skriva ner min föreläsning på papper, det går ganska bra, men inte sp bra som jag riktigt vill =) 
Det sitter liksom bättre i huvudet, jag vet inte om jag ´ska låta det fortfarande få vara där, det kanske är bäst, får se hur jag gör hehe. Min drömm är att komma uut och föreläsa, på riktigt. Jag vill berätta min story om min matteresa, ge den till människor, mina erfarenheter kanske kan ge andra människor lite mer kraft! Jag vill ge dom det, så mycket det går!

Idag har jag tittat lite på idol, Andreas åkte ut, det var okej tyckte jag, på tiden heheh
Äsch, jag ska ju inte sägsa något egentligen, tittar ju inte 100% men ändå!

En polare från Norrköping ringde, han ska komma ner till gbg i januari, ska bli kul att ses! Man kan aldrig få för många vänner!

Imorgon blir det bio för mig o en vän, vi ska se Cornelis, det ska bli skoj!
Skriver lite imorgon om hur den var!


Theo

Kan ju inte låta bli att lägga in tt foto på min lilla älskling!


Idag blev det ett långt inlägg, men gör la inget!

Ha det så bra!

Vi hörs!

//Ewe

 
Postat i Allmänt | Comment (2) kommentarer Trackbacks ()

Postat av: helena didriksson

godmorgon min unge! fint du har skrivit, du har alltid varit duktig på detta så fortsätt med de! hoppas att du och P får kul ikväll men snön kom inatt så du blir inte så glad när du tittar ut! älskar dig mitt hjärta och hoppas du får en underbar dag!

2010-11-20 (08:06:59)

Postat av: Ewe

Tack tack!

Jo jag har allt sett att snön har anlänt, men det är ju så det är! hehe

Kvällen blir nog bra bara man vill att den ska bli det hehe



Kram o hälsa Bäbiz

2010-11-20 (12:29:56) www http://ewebloggar.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Kategorier

5 Senaste posterna

Länkar

Arkiverat

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Ut odio. Nam sed est. Nam a risus et est iaculis adipiscing. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Integer ut justo. In tincidunt viverra nisl. Donec dictum malesuada magna. Curabitur id nibh auctor tellus adipiscing pharetra. Fusce vel justo non orci semper feugiat. Cras eu leo at purus ultrices tristique.