2010-12-15

Grym film på bio

Hej!
Hur e läget med dig?
Hoppas det är fint!

Med mig e det bra, Jag var på bio igår kväll. Det var inget jag hade bestämt långt innan, jag hade bara tråkigt o tänkte att det vore kul o kolla in en film på bio. När man går på bio brukar man ju ta med sig någon/några kanske men igår kände jag faktiskt inte för attt höra av mig til någon, jag kände bara för att hittta på något med mig själv och bara för att man går på en bio måste man väl inte ha med sig nån...man blir ju inte stoppad i dörren om man e ensam! *skratt*

Jag reserverade en biljett på Bergakungen på nätet. Jag var länge väldigt nyfiken på den nya filmen med Noomi och Ola Rapace, alltså Svinalängorna (Pernilla August regidebut) så jag fixade en biljett naturligtvis till den hehe. Å jag kan säga såhär om filmen....Jag har aldrig gråtit när jag sett en film på bio.....shit alltså, snacka om berörd! Jag tycker båda två spelar riktigt bra, men jag har totalt fastnat för Noomi (som var med i Stieg Larsson-trilogin) Jag är djupt imponerad, jag blir så paff. Hon e så hilmla bra när hon spelar. Jag känner att det inte är avancerat, hon spelar vad ska jag säga, liksom "lätt" fast ändå typ svårt kanske, jag hittar inte rätt ord ,em iaf så att man lätt ser och förstår vad hennes karaktär säger, vill och menar pga hennes utstrålning och enorma tydlighet där inga ord behöver finnas till, bara uttryck och känslor som yttrar sig.
När jag såg filmen kom mina tårar. Jag kände Leenas känslor och tankar och drogs med hela filmen. När filmen typ precis hade börjat blev jag askissnödig...o jag tänkte "Fan! Nej, inte nu!" Jag blev så tagen av filmen så att jag knappt kände av panikkänslan över att verkligen dra till dass omgående! Det är en bra film det! Noomi är så hilma bra! Ola är också grymt bra, de två gör det verkligen skitbra tilllsammans! 
...Så ni som inte har sett Svinalängorna så tycker jag att ni ska göra det!



Vi hörs!
//E
Postat i Allmänt | Comment (1) kommentarer Trackbacks ()

Postat av: Anthony

Hej på dig Evelina!! Kul att läsa din logg... KRAM!!

2011-02-19 (12:28:42)


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Kategorier

5 Senaste posterna

Länkar

Arkiverat

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Ut odio. Nam sed est. Nam a risus et est iaculis adipiscing. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Integer ut justo. In tincidunt viverra nisl. Donec dictum malesuada magna. Curabitur id nibh auctor tellus adipiscing pharetra. Fusce vel justo non orci semper feugiat. Cras eu leo at purus ultrices tristique.