2010-12-01

Tjena!

Hej!

Läget med er?

I går var jag hos läkaren, det kändes bra, positivt, i rätt riktning, det är fint det!
Åkte senare iväg och tränade och ja, bara hade det soft, inget stress här inte!!!
Jag känner mig lite lugnare nu, eftersom jag går och lägger mig tidigare än vad jag gjort innan!

Chattade sent med en polare igår kväll det var skoj,
Han ska blandannat ha en öppen föreläsning väldigt snart, fasen vad kul! =) 

Idag har jag inte gjort så mycket, mest tagit det lugnt!
Var en sväng hos morsan, käkade lite mat, drack kaffe och chillade med Bäbiz, gosig han är min lilla snöboll!
När jag kom hem spelade jag litegrann, körde blandannat igenom min nya låt ett par gånger, har lite svårt att få tilll ackorden på rätt ställe i en vers så det låter bra i just det tillfället, men det går bättre och bättre!
Nu sitter jag här med lite glögg och livet, det ska bli kallare ute, det gillas inte alls...brrrrrrrrr!

Jag hittade en intressant artikel på svt.se som handlar om hur många elever som t.e.x klarar nationella provet i matematik i 9:e klass

http://svt.se/2.22620/1.2253847/rekordmanga_klarade_inte_matteprov




Kram på er! 

Postat i Allmänt | Comment (0) kommentarer Trackbacks ()


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Kategorier

5 Senaste posterna

Länkar

Arkiverat

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Ut odio. Nam sed est. Nam a risus et est iaculis adipiscing. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Integer ut justo. In tincidunt viverra nisl. Donec dictum malesuada magna. Curabitur id nibh auctor tellus adipiscing pharetra. Fusce vel justo non orci semper feugiat. Cras eu leo at purus ultrices tristique.