2010-12-10

Cider och Idolfinal!

Hej!!

Sitter här o dricker cider medans jag kollar jag på Cirkus Möller. Snart vet vi vem som vinner idol! Tyckte att både Minnah o Jay gjorde bra framträdanden, så vem hejar jag på?
Jag vet faktiskt inte...Jag hoppas att Minnah vinner men tror att Jay vinner. Han har ju väldigt stort stöd
Det var ju tre år sen en tjej vann, nu e det änna på tiden tycker jag

Jay Smith
Minnah Karlsson

Skriver mera senare!

//E
Postat i Allmänt | Comment (2) kommentarer Trackbacks ()

Postat av: Emily

Gillar din blogg syrran <3 Love you

2010-12-10 (23:45:12)

Postat av: Ewe

Tack syrran! I love you tooo! <3 kram!

2010-12-11 (01:05:18) www http://ewebloggar.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Kategorier

5 Senaste posterna

Länkar

Arkiverat

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Ut odio. Nam sed est. Nam a risus et est iaculis adipiscing. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Integer ut justo. In tincidunt viverra nisl. Donec dictum malesuada magna. Curabitur id nibh auctor tellus adipiscing pharetra. Fusce vel justo non orci semper feugiat. Cras eu leo at purus ultrices tristique.