2010-11-12

Hej igen!

Hej på er!

Det var lägesen, typ i maj jag skrev senast, I'm back!

Studenten va nice, det gick lite snabbt när vi sprang ut så man knappt fatta att det ens händ men kul var det! Låten vi sprang ut till va Summer of 69 med Bryan Adams, riktigt kul och en häftig känsla! Men det klart det var sorgligt också, att inte få träffa alla människor igen på samma sätt som man gjort hela gymnasietiden det känns i hjärtat Men det är ju så det är, man möts och man skiljs åt och går vidare, på vägen kanske man ses igen? det är ju aldrig omöjligt! =)

Så vad har hänt efter studenten?

Inte så mycket egentligen, just nu håller jag på att fundra på vad jag verkligen vill göra samtidigt som jag söker jobb heheh, men det är ju som det är, det är ju inte lätt att få jobb idag liksom..men man får ju aldrig ge upp!!
Skriver mycket som vanligt fortfarande, det blir mycket mattetexter, kul är det

Just nu halvtittar jag på idol, vetefan vem jag hejar på, jag trodde Wiese skulle åka idag, men han gick vidare...jag tycker han skulle åkt ut för längesen...men men...det är en tävling heheh.
Vet inte vad som händer sedan, det blir nog att ta ett glas vin tror jag!

Ha det gott!

//Ewe


Soluppgång

Soluppgång från balkongen
Postat i Allmänt | Comment (0) kommentarer Trackbacks ()


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Kategorier

5 Senaste posterna

Länkar

Arkiverat

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Ut odio. Nam sed est. Nam a risus et est iaculis adipiscing. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Integer ut justo. In tincidunt viverra nisl. Donec dictum malesuada magna. Curabitur id nibh auctor tellus adipiscing pharetra. Fusce vel justo non orci semper feugiat. Cras eu leo at purus ultrices tristique.