2010-03-06

Tjena änna!

Hej på er!

Nu e jag frisk, göttans rabarber är det! Det är inte kul å spy o ha sig....däremot har morsan åkt på det om jag hade, så det är inte skoj, men hon blir la snart friskt hon med!

Idag har det vart en tråkig dag, har inte haft nått å göra så jag tog lite bilder på mina kattttter...så söta! speciellt den lille, men Theo är ju också söt!

Ikväll vet jag inte vad jag ska göra, mest bara slappa tror jag! Tycker det är grymt skönt med heeelg!

Här kommer bilder på mina underbara katter!

Ha det göttans! 


Ewe







Livet leker


 


















Postat i Allmänt | Comment (2) kommentarer Trackbacks ()

Postat av: Jossan..

Är det kotten jag skådar? Försvann inte han?

2010-03-06 (18:45:47)

Postat av: Ewe

Ja det e Kotten! Vi lämnade bort honom, hos några vid Ramberget eller var det nu va. Vet inte hur länge han va borta, men han kom tillbaka bara så, hhaha, helt sjukt! =) <3

2010-03-06 (23:16:34) www http://ewebloggar.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Kategorier

5 Senaste posterna

Länkar

Arkiverat

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Ut odio. Nam sed est. Nam a risus et est iaculis adipiscing. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Integer ut justo. In tincidunt viverra nisl. Donec dictum malesuada magna. Curabitur id nibh auctor tellus adipiscing pharetra. Fusce vel justo non orci semper feugiat. Cras eu leo at purus ultrices tristique.