2010-02-23

Rasrisk mitt i kaffet...

Hallå alla!

Hur e det med er?
Fint hoppas jag!

Idag har jag haft Arbetsmiljö & säkerhet, inte så kul lektion, men dock ej så ansträngande, det är skönt iallafall.
Vår lärare e kul så det är lugnt, haha!

Sen hade jag projektarbetestid, kändes ok, mkt att göra men det kommer att gå fint =)
Senare va det lunch, det va la sådär, men det gick ju ner iallafall =)

Handlade lite på ICA inför bion ikväll =)

Sen va d kaffedax med Pontus på Donken, latte aom vanligt...Kaffe latte på donken är fina grejer det. Vi snackade lite.
Den stunden e go när man sitter där o dricker kaffe med en gammal vän man kännt sen många år tebax, ibland blir det att man inte säger så mycket, då vet man det....det behövs inte alltid ord, bara tystnad, medans mc-donalds radiokanal ljuder ut de gamla vanliga dängorna =) Ibland pratar man, så vet man det också. Livet..

Idag hände nått märkligt kan man säga...
Medans jag o Pontus drack kaffe o snackade såg jag några elever, vänner,  som kom in genom entrén i ang.centrum. Min första tanke var att några elever säkert hade lektion o skulle kanske till en affär och undersöka något för en skoluppgift, tillslut ser jag typ ALLA komma dit....vetefan va det var...
sen kom Stefan o berättade att de har stängt skolan pga rasrisk o att vi e lediga imon...haha, det var oväntat...tänkte inte alls på att vi skulle behöva utrymma hela skolan pga de rasrisk som händer runt omkring just nu, hade inte hört nån risk om det för oss...därför kändes det lite skumt..haha, men det är ju gött att få va ledig imon, dock missar man ju mattestugan, vilket är synd, men men thats life..


Ikväll blir det iaf bio med Pontus, ska bli kul!
 
Bild från bio.nu

Snabba cash ska vi se.


Ha en fortsatt trevlig dag!

Kramar!

Ewe

Postat i Allmänt | Comment (1) kommentarer Trackbacks ()

Postat av: Emily

Han e la snygg Joel, en riktigt go gubbe.

2010-03-05 (00:15:00)


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Kategorier

5 Senaste posterna

Länkar

Arkiverat

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Ut odio. Nam sed est. Nam a risus et est iaculis adipiscing. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Integer ut justo. In tincidunt viverra nisl. Donec dictum malesuada magna. Curabitur id nibh auctor tellus adipiscing pharetra. Fusce vel justo non orci semper feugiat. Cras eu leo at purus ultrices tristique.