2010-02-28

Dax för träning!


Hallå änna!


Idag ska jag träna på Sportlife, det blir mycket benpress!

Sista dagen innan intensivträningen på Move & Walk börjar..PETÖ metoden (konduktiv pedagogik)


Bild från: www.movewalk.se


Där ska jag träna 4 timmar varje dag i en månad nu.
Man tränar hela kroppen, många övningar på mattan, man tränar på att sitta, stå, gå.

det är riktigt jobbigt....men det ger resultat!
Att få chansen att träna på Move & Walk betyder otroligt mycket för mig. Jag tror att jag tränat där nu varje år, i 5 år tror jag. Det känns alltid skönt att börja träna där!

Det kommer bli en del bloggande om det den närmsta tiden kan jag säga!

www.movewalk.se

Nu e det dax för att köra ett pass nere på gymmet!

Ha det gött!
Postat i Allmänt | Comment (0) kommentarer Trackbacks ()


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Kategorier

5 Senaste posterna

Länkar

Arkiverat

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Ut odio. Nam sed est. Nam a risus et est iaculis adipiscing. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Integer ut justo. In tincidunt viverra nisl. Donec dictum malesuada magna. Curabitur id nibh auctor tellus adipiscing pharetra. Fusce vel justo non orci semper feugiat. Cras eu leo at purus ultrices tristique.