2010-04-14

I ett annat lugn

Onsdag är det idag.

Känns lugnt, jag är lugn.
Det är lugnt i skolan och solen skiner starka varma strålar och det är lugnt.
Man kan ha uppe ett fönster utan att märka att det knappt är öppet. För det känns nästan som samma luft här inne som där ute, bara en svag vind träffar pannan här i studiehallen och det är lugnt.

På onsdagar känns allt som det ska kännas, visserligen börjar jag tidigt men jag vet senare att det kommer bli en bra dag.  
Det är lugnt.

Man vet ju aldrig vad som händer under en dag såklart, allt kan hända, men på onsdagar svajar inte den oron över den känslan på något konstigt sätt. Tiden framåt läggs åt sidan och nu är nu! 
Jag är lugn.
På ett annat sätt
Luften som kommer ifrån studiehallens fönster är friskt och jag andas in och ut i en vind, jag känner mig ihålig för på något sätt känner jag hur den kalla luften går in i mig, ner i lungorna, de fylls och fåglarna kvittrar,  himlen är faktiskt blå

klockan 17 är det mattestuga.
Postat i Allmänt | Comment (0) kommentarer Trackbacks ()


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Kategorier

5 Senaste posterna

Länkar

Arkiverat

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Ut odio. Nam sed est. Nam a risus et est iaculis adipiscing. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Integer ut justo. In tincidunt viverra nisl. Donec dictum malesuada magna. Curabitur id nibh auctor tellus adipiscing pharetra. Fusce vel justo non orci semper feugiat. Cras eu leo at purus ultrices tristique.