2010-11-20

farligt spel och ett bloggtips!!!

Hej!

Har ni sovit gott?

Själv har jag inte sovit så mycket hehe, faastnat i spelet igen, blev väl 5 h inatt tror jag, jaja, kul e det iallafall, det är ju huvudsaken! Nu har jag blivit av med alla vapen iofs så det är lite svårare att klara av uppdragen när det kommer för många och attackerar en, det gäller att ha mycket painkillers och köra de stora bilarna, eftersom de har vapen uppe på flaken..haha nice game!

Dags att städa lite idag, därför e jag uppe lite tidigt, men det får man ta!

Filmen ska bli spännande idag, den ser jag fram emot!





Kolla föresten in bloggen George - med liemannen bakom axeln:

http://georgeschottl.wordpress.com/

 En jätteintressant person vars blogg jag följ sedan Himelen kan vänta sändes på SVT1 för typ ett årsedan.




I serien fick man följa 5 personer som fått ett fruktansvärt besked som skakar om deras liv totalt. Jag fastnade totalt för det programmet eftersom människorna hade sådan gnista, deras ögon lös av vilja- att få vara friska och leva ett normalt liv! Personerna berättade om deras liv, hur det är att leva med en livshotande sjukdom sjuk i b.la cancer och ALS.

George fick en allvarlig typ av cancer och fick ett besked om att han bara skulle få leva i 6 mån....Mitt upp i allt, George och Sara hade pecis gift sig och skulle skaffa hus, men läkarna avrådde de från att göra detta. Men de bestämde sig för att inte lyssna på deras rekomendationer, utan ville såklart leva så mycket det bara gick, de köpte hus och gjorde allt de hade tänkt att de ville. George fick chansen att vara med i ett forkningsprojekt som gjort att han mår bättre idag, jag tror att han fick diagnosen 2006 och vad jag kan räkna så har det lätt gått över sex månader sedan han fick sin "dom" helt otroligt!!! =)

Så snälla läs,  det ger iallafall mig väldigt mycket, jag har själv inte drabbats av cancer eller något sådant men jävlar vilken kraft George ord ger mig - att fortsätta kämpa och vilja fortsätta framåt, trots sina svårigheter!


Ha det gott!
//E
Postat i Allmänt | Comment (1) kommentarer Trackbacks ()

Postat av: pjcjagxavxq

Okecoxa evi iz siwifiziya pexe dohi eq, ahovu ayimuriqaz ezijos zokoze cuga.

2012-10-16 (05:02:19) www http://www.aburicuwi.com


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Kategorier

5 Senaste posterna

Länkar

Arkiverat

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Ut odio. Nam sed est. Nam a risus et est iaculis adipiscing. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Integer ut justo. In tincidunt viverra nisl. Donec dictum malesuada magna. Curabitur id nibh auctor tellus adipiscing pharetra. Fusce vel justo non orci semper feugiat. Cras eu leo at purus ultrices tristique.