2010-11-22

Cornelis och Biggest loser final

Hej på er!

I lördags var jag som sagt på bio och såg Cornelis, med Pontus. Den var riktigt bra. Hans-Erik Dyvik Husby spelar Cornelis väldigt bra, den är mycket sevärd! Kolla in den!!

Cornelis Wreeswijk



Tack Pontus för en trevlig kväll!




Ikväll kl: 20:00 är det final i Biggest Loser Sverige, det ska bli riktigt spännade och se vem som vinner. Det står ju emellan KF och Maria och jag håller stark på Maria, men vad jag känner och tror är att KF kommer vinnaa, eftersom han vägt mest av  dom och har haft mer och tapppa, så jag tror att han också gått ner mest av dom procentuellt också, men man vet aldrig, så det ska bli kul att se ikväll!
Kollade på Efter tio nu idag, Rune och Florence var där från BL, de snackade blandánnat om sömnapné, men shit vad de har förändrats! Kul!

BL gänget



Nu ska jag dra iväg en stund! Ha det gott!

Kram!
/E


Postat i Allmänt | Comment (0) kommentarer Trackbacks ()


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Kategorier

5 Senaste posterna

Länkar

Arkiverat

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Ut odio. Nam sed est. Nam a risus et est iaculis adipiscing. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Integer ut justo. In tincidunt viverra nisl. Donec dictum malesuada magna. Curabitur id nibh auctor tellus adipiscing pharetra. Fusce vel justo non orci semper feugiat. Cras eu leo at purus ultrices tristique.