2010-11-28

En trevlig vecka och helg!

Hej!

E allt bra med er?
Idag har jag inte gjort så mycket, vaknade typ 13 och fortsatte med min låt som jag håller på att skriva, den kommer bli grym, det är en hemlis än så länge vad den handlar om!

Sen gjorde jag lite havregrynsgröt och toppade med lite kaneläpple som jag gjorde i ugnen igår, d va görgott!
Jag tror att jag ska städa sedan, det behövs!

Havregrynsgröt o kaneläpple i ugnen


Igår var jag på Liseberg och checkade läget, det var väldigt mycket folk och kallt, men helt okej, stannade bara en stund, rätt mysigt att rulla runt drinne o se vad som sker!



Så fin!


Efter Lisebergsbesöket körde jag över vägen o in på focus,  jag gillar den affären!  stort, tillgängligt o bra!
Jag blev sugen på lite glögg så jag köpte två flaskor, göttt att ha nu i juletid!

I måndags började jag träna på gymmet i gen, efter en alldeles för lång paus hehe, fick lite styrka och tog tag i det igen!
Mitt knä är ju inte det bästa just nu så jag körde mycket överkropp och de har en armcykel där, skitbra är den, körde som en galning! det är görskoj!

I tisdags var det möte på Move & Walk, det handlade om hur situationen  ser ut för oss som fyller/fyllt 20, och hur vi ska gå till väga för att få träna KP eftersom det blivit svårare för oss pga nytt avtal och sånt. Lars Mullback var där och berättade vilka erfarenheter han har av M&W, det var väldig intresssant! Kolla in hans filmer om Konduktiv pedagogik på move & walks hemsida!

 Nu kan man även filma med sin mobil och mms:a in eller skriva "Min historia"- om vad man tycker och hur det har hjälpt dig/er med metoden! Gör det!



www.movewalk.se

Upp till kamp!


//Ewe

Postat i Allmänt | Comment (7) kommentarer Trackbacks ()

Postat av: helena didriksson

mmmmm, de ser gott ut!

2010-11-28 (18:05:29)

Postat av: Titti

Va kul att du börjat skriva i din blogg igen.

2010-11-28 (18:37:14)

Postat av: Ewe

Vad kul att du/ni läser! =)

2010-11-29 (01:38:15) www http://ewebloggar.blogg.se/

Postat av: Hannah

Fin blogg :)

2010-11-29 (01:58:25) www http://hannahahgren.blogg.se/

Postat av: Ida

2010-11-29 (02:23:58) www http://ipeterson.blogg.se/

Postat av: Ida

hur har din första advent varit? :)

2010-11-29 (02:24:15) www http://ipeterson.blogg.se/

Postat av: Ewe

@Hannah:

Tack så jättemycket, kollade in din också, fin! =)



@Ida:

Tack den har varit bra, hur hade du det?

2010-11-29 (16:50:59) www http://ewebloggar.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Kategorier

5 Senaste posterna

Länkar

Arkiverat

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Ut odio. Nam sed est. Nam a risus et est iaculis adipiscing. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Integer ut justo. In tincidunt viverra nisl. Donec dictum malesuada magna. Curabitur id nibh auctor tellus adipiscing pharetra. Fusce vel justo non orci semper feugiat. Cras eu leo at purus ultrices tristique.