2010-03-13

En goo vecka!

Hallå gänget!

Allt bra?
Det hoppas jag!

Denna veckan har jag inte gjort så mycket, frutom träningen, som har gått bra!

I onsdags var det mattestuga o det var skoj! =) Hade inte räknat på ett tag pga träningen, men det gick bra!

Räta linjer i Graphmatica


Torsdagen va det träning igen, det gick fint, höften funkar bra igen! =) Det är allt träning som e nyckeln!

I går fyllde min syrra 21 år!

GRATTIS TILL DIG MIN SÖTA SYSTER!



Såg Let's Dance igår med morsan, det var bra, men hade väl velat att Molly fick vara kvar istället för Willy, men men så är det!

Jag hejar på Claudia, hoppas hon går vidare nästa vecka med!

Kramis!
Ewe 

Postat i Allmänt | Comment (2) kommentarer Trackbacks ()

Postat av: Emily

aaw, tack gumman :) nu är vi inte lika gamla längre :)

2010-03-17 (01:04:59)

Postat av: Ewe

Varsågod, var så lite så!

Nä nu e vi inte lika gamla, men snart igen typ =)

haha



Kram!



Ewe

2010-03-18 (00:38:10) www http://ewebloggar.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Kategorier

5 Senaste posterna

Länkar

Arkiverat

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Ut odio. Nam sed est. Nam a risus et est iaculis adipiscing. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Integer ut justo. In tincidunt viverra nisl. Donec dictum malesuada magna. Curabitur id nibh auctor tellus adipiscing pharetra. Fusce vel justo non orci semper feugiat. Cras eu leo at purus ultrices tristique.