2010-03-04

Sjuk...



Tjo på er!

Idag är jag hemma å e sjuk, så det blev ingen träning....tråkigt.... =( Kände redan igår att jag va lite dålig, men idag är det lite bättre men inte riktigt riktigt 100, men men så är det, det går ju över!
. Hoppas jag kan träna på måndag igen!!!! =) 



Nu ska jag se veckans avsnitt av Andra Avenyn som äntligen satt igång igen efter OS. Spännande!

Bild från www.svt.se/andraavenyn



Ha det göttans!

Ewe


 
Postat i Allmänt | Comment (4) kommentarer Trackbacks ()

Postat av: Syrran

Är du sjuk lill syrran? Jag börjar med känna mig dålig, lite hängig så. Ont i halsen och så..

har du med de eller?

2010-03-05 (00:10:29)

Postat av: Syrran

Är du sjuk lill syrran? Jag börjar med känna mig dålig, lite hängig så. Ont i halsen och så..

har du med de eller?

2010-03-05 (00:10:51)

Postat av: EMILYYYYYYYYYYYYY

Kollade på andra avenyn idag jag me, den va bra :) Det börjar bli bra igen. Bra att Hamza blev släppt från polisen. Och jag hoppas att hon fick jävligt ont hon som e gravid som ramla i trappan, hon e så JÄVLA elak !!!! erkänn? ;)

2010-03-05 (00:17:02)

Postat av: Ewe

Hej syrran!

Jasså du läser min blogg! kuuuul!

Ja jag var sjuk, spydde som en gris....men nu e jag frisk!

Ja hon som ramlade i trappan...hon e skum hon, så som hon håller på, usch!!



Kram!

2010-03-06 (00:19:06) www http://ewebloggar.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Kategorier

5 Senaste posterna

Länkar

Arkiverat

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Ut odio. Nam sed est. Nam a risus et est iaculis adipiscing. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Integer ut justo. In tincidunt viverra nisl. Donec dictum malesuada magna. Curabitur id nibh auctor tellus adipiscing pharetra. Fusce vel justo non orci semper feugiat. Cras eu leo at purus ultrices tristique.