2010-03-07

Höften spökar

Hallå alla goa!


Idag har jag inte gjort mycket, bara handlat lite, sen slappat!
Mamma var bättre idag! Skönt att hon repar sig fort, det är fint det.

Inatt skrev jag på mitt projektarbete, det blir bra, äntligen har jag fått igång skrivandet igen...fan vad jobbigt det är när det går sådär segt o inga ideér kommer, men det kommer bli ett riktigt bra manus!

I morse fick jag ont i min högra höft, ibland får jag det, det blir så om jag legat fel o så. Jag brukar alltid få byta läge innan jag somnar så att inte högerbenet e snett, men ibland somnar jag bara o glömmer flytta läge...då kan jag få ont i höften dagen efter, ibland bara några timmar, ibland nån vecka, men det konstiga är att jag inte legat konstigt eller nått sånt, imorse kom det bara, vad jag vet, jag kan ju ha ändrat läge på benen i sömnen...vetefan. Det gör ont när jag förflyttar mig o stödjer på benet, men men det går ju över, det är ju huvudsaken!!!

Hoppas på att det går o träna imon bara, om det gör för ont så får jag la avbryta, men det ska banne mig gå!

Kramisar till er!

Ewe
Postat i Allmänt | Comment (3) kommentarer Trackbacks ()

Postat av: Rebecca

hoppas din höft är bättre <3

2010-03-10 (01:10:17) www http://cocosprick.bilddagboken.se

Postat av: Ewe

Tack! Nu e den mycket bättre! <3

2010-03-10 (20:55:33) www http://ewebloggar.blogg.se/

Postat av: Rebecca

vad bra=)

2010-03-11 (16:57:17) www http://cocosprick.bilddagboken.se


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Kategorier

5 Senaste posterna

Länkar

Arkiverat

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Ut odio. Nam sed est. Nam a risus et est iaculis adipiscing. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Integer ut justo. In tincidunt viverra nisl. Donec dictum malesuada magna. Curabitur id nibh auctor tellus adipiscing pharetra. Fusce vel justo non orci semper feugiat. Cras eu leo at purus ultrices tristique.