2010-03-29

Helt okej måndag

Hallå!

Hur e det?

Hoppas fint med dig

Med mig e det ok, stressad men det funkar. Snart tar man studenten..det går så fort
känns som att man typ nyss började på angered =)
Allt ska bli klart nu snart, men det kommer att gå fint, bara man e lugn, det tror jag är nyckeln!

Hade psykologi idag, vi skulle skriva o fördjupa oss i olika psykologidiagnoser vi tyckte va intressanta, jag valde paniksyndrom.

Igår var jag nere vid korsvägen och kollade läget, bara ner för backen o vips så är jag där!

Nu sitter jag i skolan o ska snart åka hem, gött!

Saknar katterna!

Har lyssnat på en låt av Mikael Wiehe på Spotify, den tycker jag e grymt fin!



Kärleken vet



Håll om mig
Håll mig nu
Det blir dag igen
Det blir bra igen
Kärleken vet
Kärleken vet

Håll om mig
Håll mig hårt
Mörkret glider bort
Det finns hopp och tro
Och vi hör ihop
Kärleken vet
Kärleken vet

Leva vårt liv untilsammans
Dela vår tid untilsammans
Så ska det bli
Hela vårt liv

Håll om mig
Håll min hand
Allt vi vill blir sant
Vi kan klara allt
Finna svar på allt
Kärleken vet
Kärleken vet

Postat i Allmänt | Comment (0) kommentarer Trackbacks ()


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Kategorier

5 Senaste posterna

Länkar

Arkiverat

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Ut odio. Nam sed est. Nam a risus et est iaculis adipiscing. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Integer ut justo. In tincidunt viverra nisl. Donec dictum malesuada magna. Curabitur id nibh auctor tellus adipiscing pharetra. Fusce vel justo non orci semper feugiat. Cras eu leo at purus ultrices tristique.