2010-03-31

1 timme för tidigt, tack!

Hallå på er!

Nu e klockan typ 8:50....

Såg igår att taxin skulle komma 7:35, vilket var väldigt konstigt eftersom jag börjar 9:30...
Gick upp iallafall, sedan ringde jag taxin, var helt övertygad om att skolan hade skrivit fel på en timme på beställningen, men icke så nicke, 7:35 stämmer sa hon glatt i luren.........
glatt..........

Fan.............
Hann ingen frukost, så det fick bli att  jag köpte macka i skolan
var framme i skolan 8:00.......

Dax för planeringskonferens idag kl 12:30, massa folk kommer va där. Min framtid ska det talas om, det kommer gå fint!
Mattestuga ikväll, det är gött!

Theo var så kelig o go när jag gick i morse! Det var härligt!


Ha en fin dag allihopa
Kram på er!
Postat i Allmänt | Comment (0) kommentarer Trackbacks ()


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Kategorier

5 Senaste posterna

Länkar

Arkiverat

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Ut odio. Nam sed est. Nam a risus et est iaculis adipiscing. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Integer ut justo. In tincidunt viverra nisl. Donec dictum malesuada magna. Curabitur id nibh auctor tellus adipiscing pharetra. Fusce vel justo non orci semper feugiat. Cras eu leo at purus ultrices tristique.