2010-02-21

Sportlov, snö och städning

Hallå!

Nu e sportlovet typ snart slut, det har varit göt med ledighet, det är alltis behövligt =D
Jag har inte gjort mycket, mest bara slappat o latat mig, skönt att varva ner o slappna av, det är ju fullt upp i skolan!

Igår städade jag, morsan o brorsan våran lägenhet, rensade ut allt, göttans var det! Så lite trött är man idag!

Denna snön gör mig galen asså...när ska den ta slut?? Man kan ju inte ens gå ut o köra stolen, man fastnar bara, inge kul asså, nu vill jag ha sommar! Det vore nåt!

Ikväll ska jag förbereda lite grejer inför morgondagen, då det är psykologi, matematik och projektarebetesrepetition, o inför repet måste jag skriva ut alla texter o idéer eftersom det kommer en regissör imon som ska hjälpa till, känns spännande, har kännt ett tag att projektet har stannat av lite, men nu ska det sättas fart igen, det går ju upp o ner liksom, u know!
men har man viljan så går det fanimej!

Matematik har jag imon med ju! Det är gött, jag tycker det är kul, intressant, spännande o inspirerande, riktigt kul
Matte e bra!

Gjorde räta linjer i graphmatica, sen gorde jag det svartvitt, hade inget å göra hehe, tyckte det blev snyggt!

På lovet gjorde jag en del räta linjer i Graphmatica! sen gjorde det svartvitt, hade inget å göra hehe, tyckte det blev riktigt snyggt!

Theo

Här e min lilla älskling Theo! Blir 1 år i mars!! <333




Ha det så gött!

/Ewe

 
Postat i Allmänt | Comment (0) kommentarer Trackbacks ()


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Kategorier

5 Senaste posterna

Länkar

Arkiverat

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Ut odio. Nam sed est. Nam a risus et est iaculis adipiscing. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Integer ut justo. In tincidunt viverra nisl. Donec dictum malesuada magna. Curabitur id nibh auctor tellus adipiscing pharetra. Fusce vel justo non orci semper feugiat. Cras eu leo at purus ultrices tristique.