2010-03-01

På gymmet!

Bild från: www.sportlife.se




Det gick bra på gymmet idag! Körde 1 h!

Började med benpress, typ 7*10 tror jag, eller mer..., riktigt trött blir man i benen sen, men det är så värt det!

Sen stod äntligen träningsbänken i närheten så jag drog den bara nån meter till dit där jag brukar göra lite andra övningar, där blir det lite, luta åt sidorna, lyfta ben och sen rodd, (sitter 90 grader, med armarna rakt framåt, en hantel i varje hand, sedan pressar jag bakåt med överkroppen, sedan framåt..) Körde bara den idag. Jag valde 4 kg på hantlarna, kanske inte var så smart eftersom jag inte hade gjort den övningen på länge...jag lär la få träningsvärk sen, men jag valde den för att jag ville kolla om jag fortfarande skulle klara den, och det gjorde jag!Blev riktigt trött efteråt!

Sen körde jag benpress igen!
Nu har benen fått sin näring för idag!

www.sportlife.se
www.sportlife.se/lindholmen



Imon e det dax för första dagen på Move & walk, lite nervös är jag, men det släpper när man kommer dit! =)
Postat i Allmänt | Comment (0) kommentarer Trackbacks ()


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Kategorier

5 Senaste posterna

Länkar

Arkiverat

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Ut odio. Nam sed est. Nam a risus et est iaculis adipiscing. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Integer ut justo. In tincidunt viverra nisl. Donec dictum malesuada magna. Curabitur id nibh auctor tellus adipiscing pharetra. Fusce vel justo non orci semper feugiat. Cras eu leo at purus ultrices tristique.