2010-04-12

Vägkorsningsval

Lugn måndag.

Skönt att vara tebax på nått sätt
6 veckor kvar av gymnasietiden, känns både och.
Skönt att det är över - Skrämmande ovisshet av att ha framtiden framför sig, vad händer sen?
vilar i mina händer.


Jag blir tom inuti mig själv, nu står jag ändå vid en vägkorsning, Valet av den väg jag väljer är mitt.
Det vrider till i mig.
Nu står jag där igen, som man gjort många gånger.
Vi påverkas och formas med den väg man väljer, det måste man komma ihåg.

När man valt väg måste man tro på valet man gjorde.
stegen är starka och viljan lyser.


/Ewe
Postat i Allmänt | Comment (0) kommentarer Trackbacks ()


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Kategorier

5 Senaste posterna

Länkar

Arkiverat

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Ut odio. Nam sed est. Nam a risus et est iaculis adipiscing. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Integer ut justo. In tincidunt viverra nisl. Donec dictum malesuada magna. Curabitur id nibh auctor tellus adipiscing pharetra. Fusce vel justo non orci semper feugiat. Cras eu leo at purus ultrices tristique.